رستوران و کافی شاپ رستوران و کافی شاپ .

رستوران و کافی شاپ

بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران

دندان های بیمار را مورد بررسی قرار می دهد. علاوه بر این، کیفیت و حجم استخوان و میزان پشتیبانی استخوان از ایمپلنت را ارزیابی می کند. سپس برنامه ریزی دقیقی برای درمان انجام می دهد و نوبت های بیمار را مشخص می نماید.

بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران ابتدا از بی حسی موضعی یا بیهوشی استفاده می کند. در صورت نیاز، آرام بخش هم تجویز می نماید. اگر دندان های آسیب دیده ای وجود داشته باشند، ابتدا به نرمی آنها را خارج می کند. در صورت نیاز به پیوند استخوان فک، این کار انجام می شود. دندانپزشک، مواد پیوندی را درون استخوان حفره خالی دندان قرار می دهد. 6-2 ماه زمان لازم است تا استخوان بهبود یابد و آماده جراحی شود. معمولا ایمپلنت در فک بالا و در قسمت عقب دهان قرار می گیرد. البته در مواقعی که ارتفاع استخوان فک در این ناحیه کم باشد یا اینکه احتمال سوراخ شدن سینوس وجود داشته باشد، عمل لیفت سینوس انجام می شود.
اگر نیازی به این عمل نباشد، بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران با استفاده از دریل دندانپزشکی یک حفره ی کوچک در استخوان فک بیمار ایجاد می کند.

سپس ایمپلنت را در آن قرار می دهد و به وسیله ی پیچ درپوش، روی آن را می بندد. در ادامه، لثه را بخیه می کند. اکنون بیمار باید به مدت 6-2 ماه منتظر بماند تا استخوان رشد کند و با ایمپلنت پیوند بخورد. این مدت به شرایط و کیفیت استخوان فک بیمار بستگی دارد. بعد از اینکه اتصال خوبی بین ایمپلنت و استخوان فک ایجاد شد، نوبت به قرار دادن اباتمنت می رسد. بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران بعد از باز کردن پیچ درپوش ایمپلنت، اباتمنت را بر روی ایمپلنت قرار می دهد. این پایه، مانند یک دندان تراشیده است که باید روکش بر روی آن نصب شود. در ادامه قالب گیری انجام می شود و بعد از اینکه روکش آماده شد، روی ایمپلنت نصب می گردد. برای اتصال روکش از پیچ یا چسب مخصوص استفاده می شود. اگر تمایل دارید تا ایمپلنت دندان شما توسط بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران انجام شود، با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


مرکز تخصصی ایمپلنت در شمال تهران

مرکز تخصصی ایمپلنت در شمال تهران از انواع ایمپلنت استفاده می کند. ایمپلنت ها از نظر طول، اندازه و انواع با هم فرق دارند. دندانپزشک بعد از بررسی موقعیت دندان های بیمار و ارزیابی وضعیت آنها، ایمپلنت مناسب برای بیمار را تشخیص می دهد. مرکز تخصصی ایمپلنت در شمال تهران برای ایمپلنت دندان از روش یک مرحله ای یا دو مرحله ای استفاده می کند. در روش تک مرحله ای، ایمپلنت و اباتمنت در یک مرحله نصب می شوند. این روش باید با دقت زیادی انجام شود. چرا که احتمال آسیب دیدگی زیاد است. رایج ترین روش برای ایمپلنت دندان، روش دو مرحله ای است که در آن، ایمپلنت را درون استخوان فک و زیر بافت لثه قرار می دهند. سپس به کمک بخیه، روی ایمپلنت را می پوشانند تا از فشار و آسیب در امان بماند. پس از بهبود زخم ها، مرحله دوم جراحی انجام می شود و تاج دندان و ایمپلنت متصل می شوند. برای ارتباط با مرکز تخصصی ایمپلنت در شمال تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.
ایمپلنت دندان یک روش موثر برای جایگزینی دندان های از دست رفته است. در روش ایمپلنت، قطعات فلزی که شبیه پیچ هستند، جایگزین ریشه دندان می شوند. جراح ایمپلنت، این پیچ های کوچک فلزی را در جاهای خالی دندان ها یا محل دندان های آسیب دیده قرار می دهد. عملکرد ایمپلنت های دندانی مانند دندان های واقعی می باشد. ایمپلنت در شمال تهران یک انتخاب عالی برای دندان های مصنوعی است. البته از این روش درمانی می توان برای پل های دندانی که عملکرد خوبی ندارند هم استفاده کرد. یکی دیگر از کاربردهای ایمپلنت دندان برای شرایطی است که نمی توان ریشه دندان های طبیعی را با دندان های مصنوعی یا پل های دندان مصنوعی جایگزین نمود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۲:۵۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)