رستوران و کافی شاپ رستوران و کافی شاپ .

رستوران و کافی شاپ

کاردرمانی در منزل برای چه بیمارانی مناسب است؟

سکته مغزی و اختلالات نورولوژیک

برای بهره مندی از خدمات کاردرمانی در شرق تهران با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

مزایای کاردرمانی در منزل
کاردرمانی در منزل برای کلیه سنین مناسب است. کودکان و بزرگسالان می توانند از مزایای این روش درمانی بهره مند شوند. کودکان با دریافت خدمات کاردرمانی می توانند به مهارت و رشد مناسب تر دست پیدا کرده و در طول زندگی خود این حالت ها را حفظ کنند. این روش درمانی دارای مزایای مختلفی است که از جمله مهمترین مزایای آن می توان موارد زیر را نام برد:
بهبود مهارت ها برای انجام فعالیت های روزانه
افزایش توجه و تمرکز
بهبود حافظه
ارتقاء سطح سلامت جامعه
افزایش عملکرد فرد و کسب استقلال
بهبود مهارت های حسی، حرکتی و عاطفی
جلوگیری از الگوهای حرکتی غلط
کاهش مشکلات و ناتوانی های فردی
یادگیری واکنش های تعادلی
جلوگیری از بروز عوارض و پیشرفت بیماری
افزایش و بهبود توان عضلانی
به حداکثر رساندن توانایی های فردی
بهبود درک محیط
یادگیری مهارت های لازم برای یک زندگی عادی
تمامی موارد بالا برای زندگی انسان ها اهمیت زیادی دارند. اگر تصور کنیم فردی به علت بیماری قادر به انجام این مهارت ‌ها نباشد، در این صورت کاردرمانی در منزل باعث افزایش اعتماد به نفس او خواهد شد. اگر این اختلالات در فرد درمان شود، فرد قادر خواهد بود که به زندگی عادی خود بازگشته و فعالیت های خود را با اعتماد به نفس بالاتری آغاز کند. همچنین در کنار کاردرمانی، گفتاردرمانی نیز باعث می شود نتیجه کار درمانی مطلوب تر شود. یکی از مزایای بسیار خوبی که کاردرمانی در منزل دارد، امکان استفاده از تمرینات کاردرمانی بدون خروج از منزل است. در این روش درمانی بیماران می توانند از طریق اعمال روش های کاردرمانی توسط کادر با تجربه و ماهر از خدمات مختلف و با رفاه بیشتر بهره مند شوند.

کاردرمانی در منزل
کاردرمانی در منزل برای بیماران فلج مغزی
فلج مغزی یکی از دلایلی است که باعث ناتوانی جسمی در کودکان شده و در پی آن مشکلات زیادی مثل کاهش توانایی مشارکت در انجام امور روزانه و همچنین کم شدن استقلال فردی به وجود می ‌آید. اما با کمک کاردرمانی در منزل به صورت مستقیم و یا ترکیب با دیگر روش های کاردرمانی فرد می‌ تواند توانایی خود را برای انجام امور روزانه به دست آورد. کاردرمانی در منزل باعث بالا بردن سطح استقلال و اتکای به خود در کودکان مبتلا به فلج مغزی خواهد شد. کودکانی که مبتلا به فلج مغزی هستند، از طریق توانایی روان شناختی در عملکرد روزانه و تحصیل خود می‌ توانند از کمک های متخصصان روانشناسی و توان بخشی استفاده کنند.
برای بهره مندی از خدمات کاردرمانی در شرق تهران با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۹:۳۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)