رستوران و کافی شاپ رستوران و کافی شاپ .

رستوران و کافی شاپ

تزریق ژل لب مدل روسی در فردیس

و باعث زیبایی بیشتر آن شد. گاهی اوقات با تزریق ژل لب و افزایش حجم لب بالا، از ظاهر شدن لثه ها در هنگام خندیدن جلوگیری می‌کنند. تزریق ژل لب مدل روسی در فردیس به شما این امکان را می‌دهد تا بدون جراحی، مدل لب‌های خود را تغییر دهید.

تزریق ژل لب مدل روسی در فردیس با تمرکز روی ناحیه v شکل دهان انجام می‌شود. در این روش تلاش می‌کنند نقطه اوج لب‌ها را افزایش دهند تا ظرافت و زیبایی لب دو چندان شود. تمرکز اصلی در این روش بر کشیدگی و تیزی حاشیه لب‌ها است. البته مقدار کمی اسید هیالورونیک هم به ناحیه لب تزریق می‌کنند تا برجسته، متقارن و سفت شود.

مقدار تزریق ژل به خواست شما و شرایط لب‌هایتان بستگی دارد. معمولا میزان تزریق ژل لب روسی در فردیس 2 سی سی است که با صلاحدید پزشک تزریق می‌شود. این حجم ژل در طول دو الی سه جلسه به لب‌های شما تزریق می‌گردد. چرا که تزریق یکباره آن می‌تواند باعث ایجاد حالت نوک اردک در لب‌ها شود. برای تزریق ژل لب مدل روسی در فردیس با شماره‌های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

کلینیک تزریق ژل لب روسی در فردیس
کلینیک تزریق ژل لب روسی در فردیس فضای بهداشتی دارد و از مواد با کیفیت و لوازم یکبار مصرف استفاده می‌کند. به همین دلیل، عملیات تزریق ژل لب روسی در فردیس کرج ، اثربخشی سریعی دارد و نتایج آن برای مدت طولانی باقی می‌مانند. استفاده از ژل خوب، یکی از رازهای کسب نتایج مطلوب در کلینیک تزریق ژل لب روسی در فردیس است.

یک ژل خوب، ویسکوزیته مناسبی دارد و در اثر گذشت زمان، به شکل گلوله درنمی‌آید. این ژل، از درجه سفتی مناسبی برخوردار است و به بافت موردنظر می‌چسبد. یکی دیگر از ویژگی های ژل خوب، جذب یکنواخت ژل در بافت تزریق شده است. ساختار این ژل از زنجیره های متصل به هم تشکیل شده است که با ساختار بدن انسان سازگارند.

کلینیک تزریق ژل لب روسی در فردیس محل مناسبی برای تزریق ژل یا فیلر لب است. پزشکان متخصص این کلینیک، عملیات تزریق ژل را انجام می‌دهند. برای پیدا کردن پاسخ سوالات خود درباره تزریق ژل لب می‌توانید با کلینیک تزریق ژل لب روسی در فردیس تماس بگیرید.

مرکز تزریق ژل لب روسی در فردیس
مرکز تزریق ژل لب روسی در فردیس به افرادی که قصد دارند این تزریق را انجام دهند توصیه می‌کند به نکات قبل و بعد از تزریق توجه کنند.

نکات قبل از تزریق ژل لب روسی
- انتخاب یک کلینیک معتبر برای انجام تزریق
- پرهیز از مصرف آسپرین، ویتامین E، داروهای مسکن (ژلوفن، ایبوپروفن و...)، داروهای رقیق کننده خون و داروهای ضد التهاب
- خودداری از مصرف سیگار و نوشیدنی‌های الکلی (چند روز قبل از تزریق)
- مطلع ساختن پزشک از هر گونه حساسیت یا عفونت پوستی
- پرهیز از تزریق ژل یا فیلر در دوران بارداری و شیردهی

نکات مراقبتی بعد از تزریق فیلر و ژل لب
- خودداری از نوشیدن مایعات و غذای داغ
- استفاده از کیسه یخ و کمپرس سرد در ناحیه تزریق برای کاهش تورم و کبودی
- پرهیز از استحمام و رفتن به استخر تا 24 ساعت بعد از تزریق
- استفاده نکردن از رژ لب تا 24 ساعت بعد از تزریق
- خودداری از انجام ورزش و فعالیت‌های سنگین تا 48 ساعت
- پرهیز از مصرف سیگار، قلیان، الکل و لوازم آرایشی تا 5 روز بعد از تزریق
- خودداری از مسافرت هوایی تا 2 هفته
- پرهیز از خوردن و آشامیدن قبل از رفع کامل بی حسی لب
- دوری از سولاریوم (در غیر این صورت طول عمر ژل کاهش پیدا می‌کند.)
دقت داشته باشید که تورم ناحیه موردنظر بعد از تزریق، طبیعی است و به مرور رفع می‌شود. همچنین کبودی و درد تا یک هفته بعد از تزریق وجود دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تزریق ژل لب با شماره های مرکز تزریق ژل لب روسی در فردیس تماس بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۳۴:۴۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)