رستوران و کافی شاپ رستوران و کافی شاپ .

رستوران و کافی شاپ

زمان تعویض شمع خودرو سراتو وارداتی

شمع خودرو سراتو وارداتی، از آن دسته از قطعاتی است که تعویض و جایگزینی آن با فواصل زمانی زیادی باید انجام شود. بیشتر خودروسازان در دفترچه راهنمای خودرو، پیشنهاد می‌کنند که شمع‌ها را تقریباً هر ۵۰.۰۰۰ کیلومتر تعویض کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۹:۵۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

۴ دلیل اصلی صدای تسمه دینام سراتو

تسمه دینام (تسمه پروانه) انرژی چرخشی موتور را به دینام منتقل می‌کند. سپس دینام این انرژی حرکتی و دورانی را به انرژی الکتریکی تبدیل و در نهایت، از این انرژی برای تامین برق مورد نیاز قطعات الکتریکی ماشین استفاده می‌نماید.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۸:۵۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

کاربردهای بوتیل استات

بوتیل استات یا همان بوتیل اتانوات در صنایع غذایی، دارویی، رنگ سازی، تولید رزین و چسب، آزمایشگاه، مواد شوینده و پاک کننده، محصولات آرایشی و بهداشتی، صنعت خودرو، چرم مصنوعی و پلاستیک و … کاربرد دارد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۸:۲۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

کاردرمانی در منزل برای چه بیمارانی مناسب است؟

کاردرمانی در منزل برای چه بیمارانی مناسب است؟
کاردرمانی در منزل برای بیماران مختلف مناسب است. از جمله آنها می‌توان به بیماران زیر اشاره کرد:
افراد مبتلا به پارکینسون
بیماران مبتلا به ام اس


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۹:۳۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

رویکردهای مورد استفاده در کاردرمانی ذهنی

در کاردرمانی ذهنی از روش‌ های مختلفی برای بهبود مراجعه کننده ها استفاده می ‌شود. برخی از این روش ها به تنهایی کاربرد دارند و برخی دیگر باید هماهنگ با سایر رویکردها مورد استفاده قرار گیرند. مهم ‌ترین رویکردهای مورد استفاده در کاردرمانی ذهنی عبارتند از:

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۵:۳۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران

بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران ، عمل کاشت ایمپلنت دندان را با دقت و ظرافت خاصی انجام می دهد. ایمپلنت دندان یک درمان سرپایی محسوب می گردد و با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود. بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران در مرحله ی اول، وضعیت دهان و


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۲:۵۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

کاشت دندان به روش جدید

آیا متوجه شده اید که دندان‌هایتان لق هستند و یا دچار پوسیدگی عمیق شده اند؟ آیا به دلیل از دست دادن دندان هایتان در جویدن، هضم و یا صحبت کردن مشکل پیدا کرده اید؟ اگر اینطور است، ممکن است کاشت دندان به روش جدید برایتان جالب باشد. ایمپلنت دندان راهی مطمئن برای بازگرداندن


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۸:۳۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

یو پی اس

بهین یو پی اس
 

شرکت بهین تجهیز ماهور (بهین یو پی اس) به شماره ثبت ۵۸۲۷۴۴ با بیش از 10 سال سابقه و فعالیت در زمینه های مختلف برق و الکتریک به همراه پرسنلی مجرب و کارآزموده توانسته در خدمت رسانی و جلب رضایت مشتریان محترم توفیق حاصل نماید.

 


برچسب: یو پی اس، خرید یو پی اس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۳:۰۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تزریق بوتاکس در هفت حوض

تزریق بوتاکس در هفت حوض ، یکی از عوامل موثر در زیبایی افراد، داشتن پوستی صاف و بدون چین و چروک است. پوست به دلایل مختلفی مانند افزایش سن، استرس، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و ... دچار چین و چروک و افتادگی می شود. این امر موجب کاهش اعتماد به نفس افراد و عدم حضور آنها در اجتماع، دورهمی های خانوادگی و دوستانه می گردد. امروزه روش های گوناگونی برای رفع این مشکل وجود دارند. یکی از رایج ترین این روش ها، بوتاکس است. مردم با هدف جلوگیری و رفع علائم پیری پوست (چین و چروک، افتادگی) اقدام به بوتاکس می کنند. معمولا تزریق بوتاکس 20-10 دقیقه زمان لازم دارد و اثرات آن 7-4 روز بعد از تزریق مشاهده می شود. لازم به ذکر است که تاثیر بوتاکس دائمی نیست و 6-3 ماه بعد نیاز به تجدید دارد. در اینجا اطلاعاتی در مورد تزریق بوتاکس در هفت حوض در اختیار شما قرار می دهیم.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۰۲:۴۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تزریق ژل لب

از جمله درمان های پرطرفدار و محبوب زیبایی این روزها، می توان به تزریق ژل لب اشاره کرد. فیلرهای پوستی در لب به منظور بازگرداندن حجم از دست رفته در لب در افراد مسن استفاده می شوند.

همچنین می توان برای بالا رفتن حجم و بهبود نسبت ها در لب های مشتریان جوان از آنها استفاده کرد. روش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از تزریق فیلرهای پوستی به منظور مدل سازی خطوط صورت و پر کردن چین و چروک های مختلف به کار می روند. ژل لب در افراد مختلف بر اساس ویژگی های طبیعی لب ها متفاوت خواهد بود. با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با انواع مدل تزریق ژل لب بیشتر آشنا کنیم.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۰۲:۲۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)